torsdag 26. juni 2014

Dårlig flørter.

"Hei Marit og Mari.
Jeg har en venn på Facebook som alltid plukker på ting jeg gjør. Skrivefeil feks, eller hvis han syns jeg hører på dårlig musikk eller har teite meninger. Egentlig tror jeg han prøver å flørte, men jeg syns bare han er en bæsj. Hva skal jeg gjøre?
Hilsen Rigmor"

Hei Rigmor.

Det kan virke som du er belemret med en såkalt snødynkeflørter. Snødynkeflørtere er menn som ikke har greid å utvikle flørteevnene sine utover barneskolenivå, og som er enig med bøker som "the game" uten å vite om det selv. 

Disse mennene er en sammensatt gruppe, men har det til felles at de burde ta seg en bolle og at de vil ligge med oss. (Ikke nødvendigvis OSS, altså, men oss kvinner.) 

Det som er viktig i denne situasjonen er å ikke oppmuntre snødynkeflørteren og ødelegge for medsøstre ved å noen gang ligge med ham. Bortsett fra det må han nesten få finne ut selv at han er slitsom, og innse at en bedre plan enn å kritisere og lage kvalm, er å komme på døra med boller og kaffe på en lite konfronterende måte.

Hilsen Marit og Mari


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar