torsdag 26. juni 2014

I anledning fotball-VM


Kjære Mari og Marit

Jeg har et lite problem, som har vokst seg til et stort problem! Kona startet VM med å gjemme fjernkontrollene til TV-en, og derfor ga jeg henne en skikkelig omgang ris. Siden har dette gjentatt seg før hver eneste kamp. Hva faen skal jeg gjøre?

Vennlig hilsen spesielt anonym

Hei spesielt anonym!

Ok, det første vi tenker her er: Har du forsøkt å tilby ris uten at hun må gjemme ting? Vi tror egentlig du har med en klassisk «gjemmer» å gjøre. Dette er et problem som oppstår en million ganger oftere når det er fotball-vm. Løsningen er rett og slett å la henne tro at de har gjemt noe som du leter etter, utenom fotballkampene. Si «jeg hadde en greie her i stad, hvor er den? Har du gjemt den?», eller «HVOR ER TINGEN MIN?!» på det (altfor lille) tidspunktet det ikke er fotballkamp, så kan du både tilfredsstille hennes trang til gjemming og din fotballtrang.


Hilsen Mari og Marit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar